Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Szczytnie

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

Uwaga !!! Zmiana terminu składania ofert na dzień 10 lutego 2025 r. ( poniedziałek ) godz.12.00. Zaproszenie do składania oferty cenowej na wykonanie robót budowlanych na zadanie pn. „Bieżące równanie i profilowanie dróg gruntowych wraz z dostawą kruszywa przeznaczonego do utwardzania nawierzchni gruntowych dróg gminnych w granicach administracyjnych miasta Szczytna”.

                                                    ZAPYTANIE OFERTOWE

DO ZAMÓWIENIA O WARTOŚCI NIEPRZEKRACZAJĄCEJ KWOTY 130 000 ZŁ NETTO

 

Gmina Miejska Szczytno zaprasza do złożenia oferty na: „Bieżące równanie i profilowanie dróg gruntowych wraz z dostawą kruszywa przeznaczonego do utwardzania nawierzchni gruntowych dróg gminnych w granicach administracyjnych miasta Szczytna”.

                                                           (nazwa przedmiotu zamówienia)
 

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

Bieżące równanie i profilowanie dróg gruntowych wraz z dostawą kruszywa przeznaczonego do utwardzania nawierzchni gruntowych dróg gminnych w granicach administracyjnych miasta Szczytna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w projekcie umowy załącznik nr 1.

  1. Termin wykonania zamówienia:  do 31.12.2025 r.

  2. Kryteria oceny oferty: Cena – 100 % ( najniższa cena brutto).

  3.  Istotne postanowienia umowy / w załączeniu wzór umowy*, która zostanie podpisana z wybranym Wykonawcą.

Warunki płatności: 30 dni
Kary umowne: zawarte w projekcie umowy załącznik nr 1

Rękojmia za wady: zawarte w projekcie umowy załącznik nr 1

  1. Ofertę należy złożyć/przesłać w postaci elektronicznej na adres marzena.dabkowska@um.szczytno.pl
    w nieprzekraczalnym terminie do dnia 10 lutego 2025 r. do godziny 12.00

  2. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i informacje:

    uzupełniony wzór oferty wraz z wypełnionym oświadczeniem dotyczącym przesłanek wykluczenia z postępowania do zamówienia o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 zł netto, zał nr 2.

  3. Szczegółowych informacji udziela: p. Marzena Dąbkowska tel: 89 624 72 47

Załączniki:

1 Projekt umowy

2. Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania do zamówienia o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 zł netto.

 

 

                                                                                                                          Zastępca Burmistrza

                                                                                                                          /-/ Michał Trusewicz

 

 


Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
zał nr 1 UMOWA drogi guntowe 2025 (PDF, 93.29Kb) 2025-01-30 15:24:21 15
zał nr 2 Oświadczenie (PDF, 64.76Kb) 2025-01-30 15:24:21 11
wzór oferty (PDF, 67.92Kb) 2025-02-06 13:16:55 3
zapytanie ofertowe (PDF, 54.61Kb) 2025-02-06 13:21:09 2
Plik Nazwa Data dodania Pobrań
wzór oferty (PDF, 68.12Kb) 2025-01-30 15:24:21 21
zapytanie ofertowe (PDF, 54.34Kb) 2025-01-30 15:24:21 13

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Marzena Dąbkowska

Data wytworzenia:
30 sty 2025

Osoba dodająca informacje

Marzena Dąbkowska

Data publikacji:
30 sty 2025, godz. 15:24

Osoba aktualizująca informacje

Marzena Dąbkowska

Data aktualizacji:
06 lut 2025, godz. 13:21