Informacja o pracy Burmistrza Miasta - 26.05-25.08.2023 r.
INFORMACJA O PRACY BURMISTRZA MIASTA
od 26.05.2023 r. do 25.08.2023 r.
Gospodarka nieruchomościami:
1. Sprzedaż nieruchomości:
-
Ogłoszenia o przetargach – 2
-
Wykazy nieruchomości przeznaczonych do zbycia – 5
-
Zorganizowane przetargi – 18 (w sumie na 33 nieruchomości) – 5 nabywców
-
Akty notarialne – 5
-
Rezygnacja z prawa pierwokupu – 1
2. Podział nieruchomości:
-
Postanowienia opiniujące podział nieruchomości prywatnych – 3
-
Postanowienia opiniujące podział nieruchomości miejskich – 3
-
Decyzje zatwierdzające podział nieruchomości prywatnych – 4
-
Decyzja zatwierdzająca podział nieruchomości miejskiej – 1
3. Uzgodniono lokalizacje infrastruktury technicznej, ustanowiono służebności przesyłu i gruntową, numeracja nieruchomości, reklama:
1.Lokalizacja infrastruktury na nieruchomościach gminnych: |
|
|
2. Służebność przesyłu i gruntowa: |
2.1. zawarto porozumienie w sprawie służebności gruntowej – 2 |
2.2. zawarto porozumienie w sprawie służebności przesyłu |
|
|
2.3. Zawarto akty notarialne służebności – 4 |
3. Uzgodniono zjazdy na działki – 1 |
4. Przekazano teren do budowy – 4 |
5. Numeracja nieruchomości – 4 |
6. Korzystanie z terenu na reklamę opłata – 1 |
4.Dzierżawa, najem , użyczenie:
a) rozpatrzono pozytywnie wnioski o wydzierżawienie gruntu z przeznaczeniem na cele:
Warzywno – ogrodnicze |
Garażowe |
Parking |
Składowe |
Zaplecze budowy |
Kulturalno - rozrywkowe |
Droga |
Budynek gospodarczy |
Teren zielony |
6 |
4 |
2 |
2 |
1 |
3 |
1 |
1 |
1 |
Sprzedaż nieruchomości i przekształcenie:
1. Zawarto 1 akt notarialny w sprawie sprzedaży lokalu mieszkalnego ul. Polska 15/10.
2. Rozpatrzono pozytywnie 5 wniosków ws sprzedaży lokali mieszk. ul. Śląska 12/25, Sikorskiego 14/4, Kościuszki 7/2, Dąbrowskiego 4/3, Kościuszki 7/6.
3. Rozpatrzono negatywnie 2 wnioski ws sprzedaży lokali mieszkalnych ul. Leyka 33 (2 lokale mieszkalne, 1 lokal socjalny). Wniosek o wykup lokalu mieszkalnego złożyło dwóch najemców. Lokal socjalny nie może być przeznaczony do sprzedaży, wobec tego nie może być dokonana sprzedaż całej nieruchomości. Można dokonać podziału nieruchomości o pow. 824 m2 w celu wyodrębnienia wspólnoty i ewentualnej nowej działki budowlanej.
4. Wystawiono 3 zaświadczenia na wykreślenie hipoteki za lokal mieszkalny.
5. Wystawiono 5 zaświadczeń potwierdzających spłatę należności z tytułu przekształcenia użytkowania wieczystego w prawo własności.
Gospodarka lokalami mieszkalnymi:
1. Skierowano do zawarcia umowy najmu socjalnego lokalu mieszkalnego dla 2 rodzin.
2. Skierowano do zawarcia umowy najmu lokalu mieszkalnego dla 1 rodziny.
3. Skierowano do przesiedlenia w związku ze złym stanem budynku: 1.
4. Skierowano do zawarcia umowy najmu lokalu po śmierci najemcy: 2.
5. Skierowano do zawarcia umowy najmu po spłacie zaległości: 1.
6. Wyrażono zgodę na uregulowanie w ratach należności związanych z najmem: 2.
7. Wyrażono zgodę na umorzenie zaległości za wcześniej zajmowany lokal mieszkalny: 1 .
Gospodarka lokalami użytkowymi - wyrażono zgodę na:
1. rezygnację przez najemcę z jednego pomieszczenia użytkow. o pow. 34,37m² ul. Gnieźnieńska 2 - stowarzyszenie.
2. rozłożenie na 11 rat zaległości z tytułu czynszu za wynajem lokali użytkowych ul. Gnieźnieńska 2, w formie rozłożenia na raty zaległości – stowarzyszenie.
3. zawarcie umów najmu lokali użytkowych o pow. 51,00m² i pow. 25,40m² ul. Barczewskiego 1A, ze stawką czynszu 16,53zł/m-c/netto do 31.10.2023 r. - Biuro Poselskie i partia.
4. zawarcie umowy najmu lokalu użytkowego o pow. 16,97m² ul. Gnieźnieńska 2, ze stawką czynszu: 5,50zł/m²/m-c/netto, od 11 lipca do 31 sierpnia 2023 r. - wydawanie żywności.
5. zamontowanie klimatyzacji w pomieszczeniach na I piętrze budynku ul. Kościuszki 20.
6. rezygnację przez najemcę z najmu lokalu użytkowego o pow. 63,36m² ul. Gnieźnieńska 2 z dniem 31.08.2023 r. - stowarzyszenie.
Gospodarka pomieszczeniami gospodarczymi:
Wyrażono zgodę na zawarcie umowy najmu na pomieszczenia gospodarcze: 7.
Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne – wydano:
29 |
Zaświadczeń o przeznaczeniu terenu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego /studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego |
|
2 |
Wyrysy i wypisy z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego |
|
6 |
Wydane decyzje o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu |
|
Warunki zabudowy: |
||
4 |
|
|
Inwestycji celu publicznego: |
||
2 |
|
M.p.z.p. Śródmieście Miasta Szczytno - pomiędzy ulicami Spacerową, Jana Kasprowicza, Henryka Sienkiewicza, Placem Juranda i Jeziorem Domowym Małym (MPZP - Plac Juranda) - uzgodnienia projektu z organami.
Zmiana m.p.z.p. Miasta Szczytno - Bartna Strona, w kwartale ulic Mickiewicza i Bartnej Stronie (Browar) - uzgodnienia projektu z organami.
Ochrona środowiska:
1. Wydano 7 decyzji zezwalających na wycinkę drzew.
2. Przyjęto 3 zgłoszenia dot. wycinki na nieruchomościach przeznaczonych na cele mieszkaniowe 4 osób fizycznych.
3. Zawarto 4 umowy na dofinansowanie wymiany źródeł ciepła w budynkach lub lokalach mieszkalnych w ramach gminnego programu Czyste Powietrze – Warto Dbać.
4. Rozwiązano za porozumieniem stron 2 umowy na dotację celową w ramach gminnego programu Czyste Powietrze – Warto Dbać z powodu wystąpienia okoliczności, za które strony nie ponoszą odpowiedzialności, a które uniemożliwiają wykonanie umowy.
Inne:
Przyjęto 3 deklaracje dotyczące źródeł ciepła i źródeł spalania paliw.
Zabytki:
Zorganizowano nabór wniosków o udzielenie dotacji z dofinansowaniem z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków położonych w Szczytnie. Wpłynęło 13 wniosków, z których po weryfikacji pod względem formalnym i merytorycznym złożonych dokumentów do naboru zakwalifikowano 5 wniosków.
Zajęcie pasa drogowego - wydano decyzje:
Lp. |
Rodzaj |
Ilość |
1. |
Zezwolenie na lokalizację w pasie drogowym urządzeń infrastruktury technicznej niezwiązanej z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego |
3 |
2. |
Zezwolenie na zajęcie pasa drogowego w celu umieszczenia urządzeń infrastruktury technicznej |
4 |
3. |
Zezwolenie na zajęcie pasa drogowego w celu wykonywania robót |
6 |
4. |
Zezwolenie na lokalizację zjazdu do nieruchomości |
1 |
5. |
Zezwolenie na umieszczenie reklamy w pasie drogowym |
1 |
RAZEM |
15 |
Sieć kanalizacji deszczowej:
Wydano warunki przyłączeniowe do sieci kanalizacji deszczowej – 1.
Zezwolenia na sprzedaż detaliczną alkoholu:
1. Wydano 1 zezwolenie na sprzed. napojów alkoh. do 4,5% zawartości alkoh. oraz piwa podczas „Festiwalu Smaków Food Tracków”.
2. Wydano 4 zezwolenia na sprzedaż i podawanie napojów alkoh. do 4,5% zawartości alkoh. oraz piwa podczas „Dni i Nocy – Szczytno 2023”.
Licencje na wykonywanie transportu drogowego taksówką osobową:
Wydano 1 licencję na taksówkę. Wydano 3 wypisy z licencji w związku ze zmianą pojazdów.
Gospodarka odpadami komunalnymi:
1. Przyjęto 335 deklaracji ws wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
2. Wysłano 13 wezwań ws złożenia wyjaśnień do złożonych deklaracji o wysokości opłaty.
3. Wysłano 41 zawiadomień o zmianie wysokości należności do organów egzekucyjnych.
4. Wysłano 43 zawiadomienia ws nadpłat w opłacie.
5. Wysłano 1 postanowienie na poczet zaległych i bieżących zobowiązań podatkowych.
6. Wystawiono 4 decyzje naliczające podwójną opłatę.
7. Wysłano 2 wezwania do działalności gospodarczych ws przedstawienia kopii umowy oraz potwierdzenia opłaty na gospodarowanie odpadami komunalnymi.
Transport drogowy:
Wydano 1 uzgodnienie wniosku o wydanie zezwolenia na wykonywanie przewozów regularnych osób na linii komunikacyjnej Szczytno ul. Polska - Port Lotniczy Olsztyn-Mazury.
Zamówienia publiczne - ogłoszono postępowania o udzielenie zamówienia:
1. „Adaptacja obiektów MP 3 „Promyczek” w Szczytnie na potrzeby Żłobka Miejskiego”- ETAP I
Termin otwarcia ofert nastąpił: 21.07. Liczba złożonych ofert – 2. Wykonawca: RANTECH Sp. z o. o., Gutkowo 80A, 11-041 Olsztyn. Cena: 586.703,59 zł. Termin wykonania: 2 miesiące, licząc od podpisania umowy (planowany termin podpisania umowy – wrzesień 2023 r.).
2. „Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie miasta Szczytno”. Termin otwarcia ofert nastąpił: 20.07. Liczba złożonych ofert – 2. Wykonawca: Daniel Olender Usługi, ul. Kościelna 7,12-140 Świętajno. Cena: 188.100,00 zł. Termin wykonania: 20 dni roboczych, licząc od podpisania umowy (planowany termin podpisania umowy – wrzesień 2023 r.).
3. „Odbiór odpadów komunalnych z terenu miasta Szczytno” na okres od dnia 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r. Termin otwarcia ofert nastąpi: 07.09.2023 r.
Informacja z zakresu realizacji Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Miejskiej Szczytno w 2023 roku:
Rozpatrzono pozytywnie 9 wniosków ws dofinansowania zabiegów sterylizacji i kastracji psów i kotów oraz 13 wniosków dot. sfinansowania sterylizacji i kastracji kotów wolno żyjących.
Sprawy podatkowe:
1. W ramach wymiaru podatku od osób fizycznych wydano: 160 decyzji ws wymiaru podatku od nieruchomości od osób fizycznych, 8 decyzji ws wymiaru łącznego zobowiązania pieniężnego, 82 postanowienia o wszczęciu postępowania podatkowego, 3 decyzje ws wymiaru podatku rolnego.
2. W ramach postępowania windykacyjnego zaległości w podatku od nieruchomości od osób fizycznych wydano: 186 tytułów wykonawczych, 678 upomnień, 68 postanowień o zarachowaniu wpłaty, 4 zaświadczenia o niezaleganiu w podatku.
3. W ramach decyzji dotyczącej podatku od nieruchomości – osoby prawne wydano: 4 wezwania, 9 postanowień o zrachowaniu wpłaty, 2 tytuły wykonawcze, 4 upomnienia, 2 zaświadczenia o niezaleganiu w podatku.
4. W sprawie podatku od środków transportowych wydano: 2 wezwania, 1 upomnienie.
5. W ramach ulgi w spłacie podatków wydano: 1 wezwanie, 1 postanowienie, 1 decyzję.
6. W zakresie opłaty skarbowej wydano: 9 decyzji, 1 wezwanie.
7. W zakresie opłat za użytkowanie wieczyste gruntu oraz opłat za przekształcenie użytkowania wieczystego wydano: 82 wezwania do zapłaty.
Oświata:
1. Przeprowadzono postępowania egzaminacyjne dla 11 nauczycieli ubiegających się o awans zawodowy na stopień nauczyciela mianowanego.
2. Wydano 2 decyzje ws dofinansowania pracodawcom kosztów kształcenia zawodowego młodocianych pracowników.
3. Przyznano 12 Nagród Głównych Burmistrza Miasta oraz 111 Nagród Burmistrza dla uczniów w ramach Lokalnego Programu Wspierania Edukacji Uzdolnionych Dzieci i Młodzieży.
4. Podpisano umowę ws przekazania 91.941,72 zł pozyskanych w ramach rządowego programu „Posiłek w szkole i w domu” na wyposażenie kuchni i stołówek szkolnych.
Przeciwdziałanie alkoholizmowi i narkomanii:
1. Podpisano umowę na przygotowanie i przeprowadzenie kampanii profilaktycznej “Stop Uzależnieniom” w dn. 5-6 sierpnia na terenie plaży miejskiej.
2. Podpisano umowę na działania profilaktyczne w oparciu o regułę rycerską pn. “Wzór rycerza” w okresie wakacyjnym na Zamku Krzyżackim.
3. Podpisano umowę zlecenia na przeprowadzenie podczas wakacji pozalekcyjnych zajęć sportowych (w systemie weekendowym) na boiskach Orlik.
Promocja i rozwój gospodarczy:
1. Wprowadzanie i aktualizacja treści na stronie internetowej www.miastoszczytno.pl oraz na portalach społecznościowych: Facebook, Instagram.
2. Współorganizacja wydarzeń z cyklu Letnie Granie Szczytno 2023:
„Dzień Dziecka w Szczytnie”, Spławikowe Zawody Wędkarskie, „Historia Szczytna dla najmłodszych”, Dzień Kultury Kurpiowskiej „Witaj Kurpiu na Mazurach”, Uroczystość z okazji 300-lecia nadania praw miejskich w MDK, Konferencja Naukowa „Szczytno. 300-lecie nadania praw miejskich”, II urodziny Zamku Krzyżackiego, Extremalna Trójka, nauka tańca walca angielskiego „300 par na 300-lecie nadania praw miejskich”, Otwarcie Wieży Ratusza, Dance Party pod gwiazdami, „Zdrowo, tanecznie i sportowo”, „Wymień książkę na wakacje”, koncerty w ramach cyklu „Muzyczne Molo”: Remek O., Mazury, Kuzyni Neptuna, Messy Brain, Miejskie Potańcówki w Bazie Wodnej MOS-u, Spotkania z duchami na Zamku Krzyżackim, Festiwal Smaków Food Truck, Msza Św. Koncelebrowana z okazji 300-lecia nadania praw miejskich, Letnie Kino Plenerowe, Triathlon Cross Szczytno, Aktywne Lato z Radio ZET, 2.4h LeMany w Szczytnie, XXIV Jarmark Mazurski, Spektakl „Na tropach Smętka” w ramach cyklu spotkań „Teatr Jaracza na Zamkach Gotyckich”, Turniej Siatkówki Plażowej Papke Cup, Weekendowe rycerskie przygody i legendy na Zamku Krzyżackim, Kulturalnie, naukowo i sportowo, Szczytno Wakacjami Malowane.
3. Współorganizacja i promocja:
Otwarcia wystawy pracowni plastycznej w MDK, II Międzynarodowych Dni Jogi, otwarcia wystawy fotografii pn. „EGO”, I Gali Rodzicielstwa Zastępczego, projektu „Małe Miasto Szczytno”, spotkania z cyklu „Rozmowy na linii”, Koncertu kameralnego „Pro Musica Antiqua”,
- Święta Policji na Placu Juranda, cyklu „Dawno temu w Szczytnie...”, 50. Jubileuszowej Wystawy Psów Rasowych, Plant Crossingu w MBP, 10-lecia Stowarzyszenia Uniwersytet III Wieku.
4. Rozdanie nagród zwycięzcom konkursu fotograficznego pn. "Moje ulubione miejsce w Szczytnie" oraz uczestnikom 32. Spartakiady Klubów Honorowych Dawców Krwi PCK.
5. Uroczyste przekazanie defibrylatora AED od firmy SARVAL Oddział SARIA w Długim Borku.
6. Otwarcie i współprowadzenie Punktu Informacji Turystycznej na Zamku Krzyżackim.
7. Budżet Obywatelski Miasta Szczytno na rok 2024 – kampania informacyjna, składanie i weryfikacja projektów.
8. Zakończenie Kampanii Rowerowy Maj.
9. Prace nad Gminnym Programem Rewitalizacji dla Gminy Miejskiej Szczytno – zakończenie konsultacji społecznych.
10. Udział w XIV Festiwalu Miast Cittaslow w Ornecie i zdobycie I miejsca za najoryginalniejsze stoisko promocyjne wśród miasteczek Cittaslow.
11. Organizacja uroczystego otwarcia wyremontowanych ulic (na ul. Broniewskiego i Orzeszkowej).
12. Realizacja materiału audiowizualnego z Dnia Dziecka oraz III Szczycieńskiego Samorządowego Forum Przedsiębiorczości. Rozwój i Gospodarka przy współpracy z Telewizją Kopernik.
13. Współorganizacja stoiska promocyjnego na Pikniku Rodzinnym w WSPol.
14. Współorganizacja akcji „Miejska Lawenda w Twoim domu”.
15. Organizacja Dni i Nocy Szczytna 2023, w tym obsługa delegacji z Miast Partnerskich,
16. Objęcie Honorowym Patronatem: #006 Extremalnej Trójki, Koncertu Kameralnego Pro Musica Antiqua.
Pozyskiwanie środków zewnętrznych:
1. Zawarcie Promesy pomiędzy Zarządem WFOŚiGW w Olsztynie a Gminą Miejską Szczytno na zadanie „Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie miasta Szczytno”w ramach programu „EKO-LUKS. Montaż/instalacja efektywnego energetycznie oświetlenia zewnętrznego w gminach oraz systemy sterowania oświetleniem”, wymiana 220szt opraw oświetlenia ulicznego.
- w formie pożyczki do kwoty 155.000 zł
- w formie dotacji do kwoty 50.000 zł
2. Otrzymano z budżetu Województwa na 2023 r. pomoc finansową w formie dotacji celowej z przeznaczeniem na dofinansowanie zadania „Budowa wiaty rekreacyjnej na terenie Rodzinnych Ogrodów Działkowych „Jurand ze Spychowa” w Szczytnie w kwocie 15.680 zł.
3. Podpisano aneks do umowy o dofinansowanie zadania rocznego pn.: „Przebudowa drogi gminnej nr 214088N – ul. Broniewskiego w Szczytnie” realizowanego w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg. Koszt: 1.553.648,98 zł. Dofinansowanie 932.189,00 zł
4. Zakwalifikowano do dofinansowania wniosek w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg na zadanie pn.: „Remont ul. Bohaterów Westerplatte w Szczytnie”. Wartość zadania: 368.780,00 zł. Dofinansowanie: 258.146,00 zł. Termin realizacji: 01.04.2023 – 31.12.2023 r.
5. Zakończono projekt pn.: „Modernizacja infrastruktury transportu drogowego na terenie miasta” dofinansowanego w ramach programu Polski Ład. Zmodernizowano ul. Łomżyńską, Spółdzielczą, Kolberga, Norwida, Klasztorną, Leśną, Orzeszkowej,Broniewskiego. Kwota dofinansowania: 5.000.000,00 zł
6. Zawarto wstępną promesę o dofinansowanie inwestycji z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków na zadanie pn.:” Dokumentacja techniczna oraz remont łazienek wraz z dostosowaniem dla osób ze specjalnymi potrzebami w budynku Ratusza Miejskiego w Szczytnie”. Kwota dofinansowania: 780.000,00 zł
7. Podpisano umowę z Ministrem Sportu i Turystyki o dofinansowanie z budżetu Państwa zadania związanego z budową obiektu sportowego w ramach programu Olimpia – Program budowy przyszkolnych hal sportowych na 100 lecie pierwszych występów reprezentacji Polski na Igrzyskach Olimpijskich. Nazwa zadania: Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy SP nr 2. Wartość zadania: 3.600.000,00 zł. Kwota dofinansowania: 2.420.000,00 zł. Termin realizacji: 31.07.2023 – 31.12.2024 r.
8. Złożono wniosek o dofinansowanie z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych (edycja 6 PGR) na zadanie pn.: „ Budowa/rozbudowa/przebudowa/remont niektórych parkingów na terenie miasta Szczytno”. Przewidywana wartość inwestycji: 3.200.000,00 zł, a dofinansowania : 3.136.000,00 zł. Kolejne zadanie: „Rozbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej przy ul. Pułaskiego 10 w Szczytnie”. Przewidywana wartość inwestycji : 2.040.816,00 zł, a kwota dofinansowania : 2.000.000,00 zł
9. Złożono wniosek o dofinansowanie z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych (edycja 8) na zadanie pn.: „ Modernizacja i rozbudowa/przebudowa/remont oczyszczalni etap I”. Przewidywana wartość inwestycji:30.000.000,00 zł, a kwota dofinansowania: 28.500.000,00 zł. Kolejne zadanie: „Budowa instalacji fotowoltaicznych na jednostkach Gminy Miejskiej Szczytno” ( Sp nr 6, SSP nr 4, SP nr 2, MP nr 3, MP nr 1, MDK, MOS – stadion). Przewidywana wartość inwestycji: 4.850.000,00 zł, a kwota dofinansowania: 4.607.500,00 zł. Ponadto: „Modernizacja budynku wielorodzinnego przy ul. Mrongowiusza”. Przewidywana wartość inwestycji : 2.000.000,00 zł, a kwota dofinansowania :1.800.000,00 zł
10. Złożono wniosek o dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków ( edycja2) na zadanie pn.: „ Budowa windy w budynku Ratusza Miejskiego w Szczytnie”. Przewidywana wartość inwestycji : 3.500.000,00 zł, a kwota dofinansowania : 3.430.000,00 zł. Kolejne zadanie: „ Dokumentacja techniczna oraz remont wejścia głównego do budynku Ratusza Miejskiego w Szczytnie”. Przewidywana wartość inwestycji: 3.500.000,00 zł, a kwota dofinansowania: 3.430.000,00 zł. Kolejne: „Renowacja elewacji budynku Miejskiego Przedszkola nr 9 im. Kubuś Puchatek w Szczytnie”. Przewidywana wartość inwestycji: 1.200.000,00 zł, a kwota dofinansowania : 1.176.000,00 zł. Kolejne: „Remont dachu budynku Miejskiego Przedszkola nr 2 „Fantazja”. Przewidywana wartość inwestycji : 450.000,00 zł, a kwota dofinansowania : 441.000,00 zł. Kolejne: „Renowacja/wymiana drzwi wejściowych w Szkole Podstawowej nr 3 oraz naprawa ogrodzenia wraz z chodnikiem od ul. Skłodowskiej. Przewidywana wartość inwestycji : 900.000,00 zł, a kwota dofinansowania : 882.000,00 zł. Kolejne: „Naprawa szczytu elewacji wschodniej budynku kościoła chrześcijan Baptystów w Szczytnie”. Przewidywana wartość inwestycji : 200.000,00 zł, a kwota dofinansowania : 196.000,00 zł. Kolejne: „Rewitalizacja elewacji wieży kościoła Ewangelickiego w Szczytnie”. Przewidywana wartość inwestycji : 492.000,00 zł, a kwota dofinansowania : 480.000,00 zł. Kolejne: „Prace konserwatorskie i restauracyjne Browaru Jurand w Szczytnie”. Przewidywana wartość inwestycji : 3.500.000,00 zł, a kwota dofinansowania :3.350.000,00 zł. Kolejne: ”Opracowanie projektu budowlanego dla adaptacji dawnego „Kasyna” na terenie Akademii Policji w Szczytnie celem utworzenia Centrum Badań nad Cyberprzestępczością”. Przewidywana wartość inwestycji : 350.000,00 zł, a kwota dofinansowania :343.000,00 zł. Kolejne: „Naprawa silnie uszkodzonych sterczyn szczytu zach. Kościoła WNMP w Szczytnie zagrażających zniszczeniu, zdrowiu i życiu ludzi I etap szczyt wschodni. Przewidywana wartość inwestycji : 584.250,00 zł, a kwota dofinansowania : 572.656,00 zł.
Sprawy obywatelskie:
Zameldowanie (ilość osób) |
Wymeldowanie (ilość osób) |
Dowody osobiste (ilość wydanych) |
Poświadczenia zameldowania (ilość wydanych) |
Udostępnianie danych osobowych (ilość wydanych) |
Usuwanie niezgodności w programie ŹRÓDŁO |
133 |
49 |
631 |
70 |
81 |
643 |
Postępowanie administracyjne |
|||||
Wszczęte postępowanie o wymeldowaniu |
Decyzje o wymeldowaniu i umorzeniu |
||||
4 |
3 |
-
zgłoszono wyjazd 4 osób za granicę,
-
wydano 14 zaświadczeń o braku osób zameldowanych,
-
nadano 16 numerów PESEL przy zameldowaniu, wyrobieniu dowodu osobistego i na podstawie odrębnych przepisów,
-
przekazano dane kontaktowe i potwierdzono 4 profile zaufane w związku z konfliktem na Ukrainie,
-
złożono 17 wniosków ws. usunięcia niezgodności (status UKR, numer paszportu, numer PESEL),
-
nadano 4 numery PESEL obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem wojennym,
-
ponownie nadano status UKR 1 obywatelowi Ukrainy po stracie spowodowanej wyjazdem na okres powyżej 30 dni.
Rejestr wyborców:
- wszczęto 3 postępowania o wykreślenie z rejestru wyborców osób, które już nie zamieszkują pod adresem wskazanym we wniosku o wpisanie do rejestru,
- wydano 3 decyzje skreślające z rejestru wyborców m. Szczytna,
- sporządzono meldunek o stanie rejestru wyborców miasta Szczytna za II kwartał 2023 r.,
- sporządzono na potrzeby Krajowego Biura Wyborczego raport kontrolny z prowadzenia rejestru wyborców za I półrocze 2023 r.
Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej:
Nowe wpisy |
Wznowienie |
Zawieszenie |
Zmiana |
Zakończenie |
Ogółem wnioski |
32 |
29 |
34 |
50 |
13 |
158 |
Urząd Stanu Cywilnego:
Informację o pracy Burmistrza sporządzono na podstawie danych z wydziałów.
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Informacja o pracy burmistrza cyf. (ODT, 50.57Kb) | 2023-08-29 10:48:50 | 1 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Krzysztof Mańkowski Data wytworzenia:
31 sie 2023
Osoba dodająca informacje
Wiktoria Nowak Data publikacji:
31 sie 2023, godz. 08:24
Osoba aktualizująca informacje
Małgorzata Kaca Data aktualizacji:
21 gru 2023, godz. 10:00